پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3393
-
الف
+

برگزاری نخستین جشنواره هنری «قلم»

جشنواره هنری «قلم» با هدف شناخت استعدادها و خلاقیت های نسل جوان برگزار می شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا، نخستین جشنواره هنری «قلم» با هدف شناخت استعدادها و خلاقیت های نسل جوان سراسر کشور، همزمان با روز قلم روز دوشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۶ در نگارخانه آیینه موسسه فرهنگی هنری صبا آغاز به کار می کند.

این جشنواره در دو بخش استادان پیشکسوت و هنرمندان جوان برگزار می شود و  ۲۵۰  اثر منتخب که از میان چند صد اثر ارسالی به دبیرخانه پس از  داوری به نمایشگاه راه یافته است، در دو بخش «قلم» و «آزاد» و در قالب طراحی و نقاشی با قلم، خودکار و روان نویس ارائه شده است.
 
در بخش استادان، آثار چهره های نام آشنا و شناخته شده ای چون: کامبیز درمبخش، جواد علیزاده، ایرج اسکندری، رضا هدایت، بزرگمهر حسین پور به  نمایش گذاشته شده است.
 
شرکت «پیک تحریر» با کیوریتوری مجید اکبری و با حضور و حمایت شرکت «خودکار بیک»، شرکت «قلم پارکر»، شرکت «خودکار کنکو» برگزار کننده نخستین جشنواره «قلم» هستند که موفق به جلب مشارکت صدها هنرمند مستعد و خلاق با ایده های درخشان و اجراهای حرفه ای از سراسر نقاط کشورمان در اولین گام و تجربه خود شده است.
 
نگارخانه آیینه موسسه صبا تا ۹ تیر  ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به جز روزهای تعطیل با نمایشگاه آثار نخستین جشنواره هنری «قلم» میزبان علاقه مندان است.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر